Btly genital bölge tüylerinin tam üzerinde benim kesiğim, bir karış falan. benim doktorum estetiğe çok önem verdiği için küçük kesiyor bazı doktorlar dediğiniz gibi uzun kesiyorlar. 1 seneye falan belli olmuyor zaten eğer güzel kapatmışsa, benimki belli değil