Bebeğim bugün 2 haftalık oldu. Oda sıcaklığı 28-29 derece oluyor gündüz. Bebeğime ne giydiricem bilemiyorum. Kısa kollu ve şort giyer mi yoksa uzun kollu ve uzun altla mi devam etmeliyim. Çok küçük olduğu için cesaret edemiyorum. Ama uzun kollu da sıkıyor gibi geliyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz