Ahsen123 Kızlar selam oğlum 5 ay 4 günlük oldu hala 3saatte 60 cc içiyor fazlasını asla içmiyor çok nadir 90 var mı böylr olan yenidoğanlar 60 içiyor
Elif25- Ahsen123 merhabalr2. Uyurken içirmeyi deneyin. Benm oğlumda fazla içmeyince uyuyunca yapıyorum mama içiriyorum
Teemo07 Ahsen123 bizim de hep öyleydi. 6 ayda hala 60 cc ydi. 2 3 saatte 1. Suan 14 aylık 150 yi hiç geçemedik henüz. Az az sık sık bekleniyorlar aslında.
Minnakkayram Ahsen123 ılk doğdugunda 60 dan 90a çıkarmıştım doymuyordu bıraz da kılolı bı bebek olark dogdu ama suan 3.aya gırdık bazen 60 bazen 90 ıcıyor her cocugun gelısımı farklı demekkı yetıyır ona
zeynepkeskin19 Ahsen123 benim kızım 7 aylık gündüz 2 3 saatte bir 210 cc içiyo yanında yedikleri de hariç her bebek farklıdır bazı bebek az yer bazı bebek çok yer önemli olan sağlıklı olması hiç kendinize dert etmeyin doktor her şeyi iyi diyorsa hiç sorun yoktur ☺️