Memebe Merhaba kızlar , anne sütünden yogurt yaptınız mı ? 3-4 gunde bir sagıp tase sekilde yapmak istiyorum nasıl yapıyorsunuz ? Dun yaptim biraz sulu oldu sanki normal yogurt gibi olmadı 😔
Memebe kayracanim evet yapan varmis , ben denedim ama ayransi kivami oldu . Oglum iciyo ama icim rahat etmedi 😔
Memebe [bilinmeyen] peki sizin ki normal yogurt gibi mi ? Bende yaptim bende sevmedim tadini ama oglum begendi 😂😂 Benim ki biraz sivi kivamda ayran kivaminda oldu
NurR [bilinmeyen] normal yoğurt mu koydunuz bide ne kadar beklettiniz nasıl yaptınız çok ilginç geldi bana 😂 ek gıdaya geçince mi veriyoruz bende yapcam çok merak ettim 😂