Pediatrihemsiresianne kendi kendine uyumasi cok güzel bisey masallah ☺️☺️ Gündüz uykularinin kisasligin sebebi; rem uykusu. Biraz arastirdim ve bilgi edindikten sonra kizim gündüz uykularini uzun uyuyor. ilk daldiginda yanindan ayrilmiyorum cünkü 20-50 dk icinde uyaniyor. Yani hafif uykudan, derin uykuya geciste uyanmis oluyor. Ben yaninda olunca, kendini güvende hissederek devam uyuyor. Ben yaninda olmasam devam uyumaz ve aglar. Bunu bildigim icin ilk 1 saat yanindan ayrilmiyorum, bu sayede bende dinlenmis oluyorum 🤭🤭 gündüz uyku süreleri toplam 3-4 saati gecirmemesini sagliyorum ki geceleri deliksiz uyusun diye. Hatta esim kiziyor, uyuyan cocugu uyandirma diye 😅 rem uykusunu internette arastir cnm. Bilgi edindikten sonra ne demek istedigimi anlarsin ☺️☺️