2 ayliktan beri salliyordum. Suan 8 aylik kizim 🥰
Tam 1 haftadir sallamadan uyutuyorum. Ahhh ne büyük kolaylikmis 😍
Bayadir aklimdaydi, uyku egitimi icin bile kac kisiye yazdim ama fiyatlari duyunca 🫠 beynimden vurulmusa döndüm.
Dedim kiz anasisin aglasada sen sakinlestircen 🥰 niyet ettim bir aksam gece uykusuna pispis ve patpat yaparak uyutmaya😅 sag sol döne döne mizmizlanmadan 30 dk icinde uyudu.
Ertesi gün gündüz uykularinda da ayni sekil devam ettim, bu sefer mizmizlanarak uyumaya basladi ama dakikalar gittikcr azaldi 🥰 sadece bir kez cok agladi, onda da kucagima aldim sakinlestirmek icin sustu ve hemen uyudu yataga koydum 😅 Simdi 5 dk icinde uyuyor masallah subanallah 🥰🥰
Dogudundan beri bizimle yatiyor, rabbim izin verirse bi kac gün sonra da anne yani besigine alistircam ve artik yataginda yatcak 🥳☺️
Okadar cesaretsizdim ki bu konuda, kolayima geliyordur sallamak hep, ama baktim ki salladikca uyku kalitesi düsüyor bebegin. Tak etti ve sabirla sallamayi biraktik. Kizimin zaten 4 ayliktan beri uyku düzeni, saatleri herseyi düzenliydi cok sükür☺️☺️
Yani bacikolarrr cesaret edinnnnn, sabirla biraktirabilirsiniz insallah sizde 🥰
Sallamayi biraktim, simdi bende yaninda yatip dinlenebiliyorum😌