loringamze biz 6yi bitirdik. Önce sebzeleri denedik 3er gün. Patates,havuc,kabak ,taze fasulye,bezelye . Önce teker teker sonra karistirdim hep. Sonra meyveler elma? Armut, kayisi,şeftali yine 3 gün kuralı ve Dhaa sonra karistirdim. Yoğurt ve muhallebi denedik. Yoğurdu şimdi meyve ile karıştırıp da veriyorum çok seviyor. Sebze ve meyveyi de karışıyorum
Mesela kavuc ve elma,havuc ve şeftali gibi.. Gün-de 2 öğün veriyordum sabah sebze , akşam üstü de meyve veya yoğurt olarak. Bu ay da bu şekilde devam edicez.