Merhaba anneler ikiz bebeklerim 10 günlük. Bir hafta küvezde kaldırlar orda biberon kullanmak durumunda kaldık çıkıncada hemen sütüm gelmedi. Gögüs ucum küçük olduğundan silikon uç ile emzirmeye başladım sütüm ilkine göre çoğaldı. Mamayı bırakıp sadece emzirmek istiyorum. Mümkün mü başına gelen oldumu.