Badeninannesi1 Günaydınlar güzel anneler Kızımın 7.ay menenjit aşılarını bugün yaptıracağım ancak kızım 7 ayını 12 gün geçti yani şuan 7 ay 12 günlük bu aşıları tam 7.ayında mı olması gerek? Bi sorun olur mu?
Badeninannesi1 Prensesannesi38 doğru söylüyorsunuz mantıken . normalde çok basit ama işte anne olunca böyle detaylara takılıyorum:)