zynpbhhg222 Selam kızlar bebeğim 6 aylık ama 15 gün öncesinden ek gıdaya basladım ben sadece mamayla beslendiği için. Şuan öğünleri nasıl olmalı hangi aralıklarla mama yemeli kestiremiyorum tecrübeli anneler varsa önerilerinizi yazarmısınız
AyazisMom zynpbhhg222 Tadımlrınız bittiyse eğer şuanda ek gıda tek öğün ve günde en fazla 1 çay bardağına kadar olabilir bunun dışındada 3-4 saatte 1 emzirebilir veya mama kullanabilirsin ☺️
BirAlparslanAnnesi zynpbhhg222 8.aya kadar öğün olmaz bebeklerde zaten tadımla geçiyo 6.ay 7 dede ufaktan çorba kahvaltı da (peynir yumurta sarısı vs verirsin)8.de tam başlarsın 3 ana 2 ara olarak
Irmakprensesinannesi zynpbhhg222 şuan zatn tadım ayindasinix mama kesemezsinix şuan karnı doymiycak tadimla 7 ay itibariyle 1 öğün 1 ara öğün olarak başlanır geç başlamışsınız ek gıdaya erken başlamış olsaydınız şuan 1 öğün verirdiniz ama daha tadım ayindasinix
Anesanne zynpbhhg222 o aylarda bir öğün yeterli oluyor fazlası bebeğinizi kabız yapabilir. Ama benim bebeğim çok istekliydi kahvaltılıklardan tadımlık vermeye başlamıştım. Sonra öğüne dönüştü şimdi 8 aylık kahvaltı yapıyor. Öğlen yoğurdun içine meyve ezip veriyorum. Akşam çorba veya yemek şeklinde gidiyor. Aralarda mamasını içiyor beni emmeyi bıraktı
Irmakprensesinannesi BirAlparslanAnnesi öğün olarak tabiki her kez illa 8 ayda 3 öğün olucsk deil 5 aylıkken ek gıdaya başlayan bir ane 7 ayda 2 ogunle başlar 8 aynada devam eder 9 ayda 3 ana ogunle devam eder 8.aylik bebek 5 öğün çoktur 9 ve üstü ayda 3 öğün 1 ara öğün başlar mesalq kziim 4.5 aylıkken başladık tadima doktorumuz başlattı 6 aylikti 2 ana öğünü vardı 9 ayda doktorumuz 3 ana ogune başlattı şuan da 9 ay 26 günlük
BirAlparslanAnnesi Irmakprensesinannesi ben genel olarak yazdım zaten 6.ayda başladık dediği için 🌸her bebek farklıdır dediğiniz gibi süreçte farklıdır