Kızlar merhaba öncelikle.. 🤗
Ben lise terk şimdiki aklım olsa devam ederim ah ah..
Neyse benim görümcem kuaför oda dıştan okuyarak cabalayarak kuaför olmuş güçlü bi kadın kendisi idölüm olur 🥰 bizlere hep okumanın önemini kadının güçlü olmasını çalışması gerektiğinden falan hep bahseder ve beni sürekli tekrar okula başlamam için ısrar eder. Geçen sene hamilelikti bebis küçüktü diye yazılmadım okula ama bu sene bende yazılıp okula gideceğim eşim biraz karşı kızımı bırakacağım için ama ikna olur diye düşünüyorum hoş olmasa bile gideceğim sonuçta kötü bisey yapmıyorum. Bende çalısan bi kadin olmak istiyorum burda mesleğiniz ne postlarina bakıp iç geçiriyorum sadece. 😔 Dıştan mesleki okullarına gitmiş biri varmi aramızda nası yapacağım bilmiyorum biraz korkularım var. İnşallah benimde mesleğim olur 🙏💜