Kızlar bebeğim ayakta sallanarak uyuyor yavaş yavaş azalttım gerçi. Piş pişte açıyorum. Ama dışarıda arabasında aşırı zorlanıyorum uyumuyor dün 1 de çıktık dışarı 8 de eve geldik dışarıda yarım saat uyudu. Normal bir bebek dışarı seyrederken uyur asla uyumuyor. Ellerini sarıyorum ayaklarını da üstünü kapatıyorum ses açıyorum öyle uyudu o da yarım saat. Uykudan da bayılacak ama uyumuyor çok zorlanıyorum dışarıda ne yapacağım 6 aylığız düzelir mi büyüdükçe, başıma giren ağrılar hala geçmedi :(