Ecenurincitanem Kızlar aranızda kozalak şurubu kullanan var mı ben kızım için almak istiyorum bronsiti var 6 buçuk aylık
Sonsuzmutluluk Ecenurincitanem ben 1 yaşında başladım kullanmaya sizinki henüz küçük bilemedim benim kızımda 5 defa bronşit oldu. Doktora sordum 1 yaş öncesi önermiyorum dedi ama zaten doktorlar ilaç dışında herşeye karşı
Bsraaakrs Ecenurincitanem kızım 8 aylık oldu geçenlerde alacaktık bizim doktor da 3 yaş altına önermiyorum dedi siz yinede danışın isterseniz ama öksürüğe falan iyi geliyormuş onun için alacaktık bizde
Aloneeee Ecenurincitanem 5 yaşında kızıma kullandım. Sürekli tekrarlayan bronşiti var her ay mutlaka hava kullanıyoruz. Kozalak şurubu da kullandım ama hiçbir farkı olmadı yine hasta yine hasta
Ecenurincitanem Sonsuzmutluluk faydasını gördünüz mü peki,biz bu kışi hep hasta geçirdik ve her defasında bronsit oldu
Sonsuzmutluluk Ecenurincitanem ben düzenli kullanamadım maalesef. her ay bronşit oluyordu koruyucu tedaviler verdiler falan şuan 19 aylık çok dikkat ediyorum üşütmemesine terletmemeye hasta ve kalabalık yerlere fazla gitmiyorum emziriyorsanız haftada 2 3 gün sarımsak yutup emzirin
Ecenurincitanem Sonsuzmutluluk cok dikkat ediyorum ama ama ufak bi esinti de hasta..dediginiz şekil de deneyeceğim sarımsağı, çok teşekkür ederim
Ecenurincitanem Aloneeee hmm anladim deneyiminizi paylaştığınız için teşekkür ederim 😊bizde aynı durumdayız 6 aylik daha 4 sefer açıklık olduk hava oksijen aldık hep
Aloneeee Ecenurincitanem 7 aylık oğlum da bir kere zatürre bir kere korona iki kere bronşit oldu 🙊 hepsinde malesef bizde kullandık
Ecenurincitanem Aloneeee aynen oyle sürekli hasta çevremdekiler de bizde daha yeni yeni toparladik bizde