Elisssk Kızlar merhaba bi bakabilir misiniz odada sinek vardı çıkardım sandım ama çıkmamış sanırım sabah kalktıgımda oğlumun kolu böyleydi kızarmış su toplamış ve şişmiş
RANAMMM Elisssk Seni korkutmak istemem ama kızım da böyle olmuştu su çiçeği çıkarmıştı vücuduna bir bakın isterseniz
Gmze1998 Elisssk ben su çiçeği çıkarmıştım küçükken içi su dolu oluyor öyle mi sivrisinekte kabarık olur sadece
Derya-Anne Elisssk benik kızımında öyle oluyo önce kaşınıyo sonra içi su topluyo kabuk bağlayıp yara oluyo sonrada kayboluyo doktor börtü böceğe alerjisi var dedi krem kullanıyorum ben böyle olduu zaman
Elifiim Elisssk alerjisi var sineğe karşı benim oğlumunda var aynen böyle oluyor yaz geldimi kabus başlıyor
Elisssk RANAMMM alnında yüzünde diğer kolundada var ama onlar bu kadar büyük değil ve sadece kolundaki böyle şişmiş su toplamış
RANAMMM Elisssk Zaten bir tanesi büyük oluyor diğerleri küçük oluyo takip et belkide değildir ateşi falan olursa kaşıntı olursa su çiçeği olur doktora götürürsün losyon veriyor sadece
Hibou Sinek sokmasına böyle reaksiyon gösteren çocuklarda var alerjisi oluyor yani su topluyor sonra o su akıyor vs uzun sürede geçmiyor kuzenlerim var böyle oluyorlar
Elisssk Derya-Anne akşam doktora götüreceğim inşallah ciddi bir şey değildir alerji ise ne kadar sürede geçiyor
Elifiim Elisssk valla 3 doktora götürdük alerji testine gönderdi alerji testide büyük şehirde varmış daha götürmedim geçen yıldan başladı bizimki de elimden geldiğince korumaya çalışıyorum sinkov alıp sıkıcam vücuduna öyle düşünüyorum
Derya-Anne Elisssk her dışarı çıktığımızda veya böcek sinek ısırdığında tekrarlıyo maalesef benim kızımın şu anda da bacakları kabardı
Elisssk Elifiim bende öyle tüm camlara sineklik siparişi verdik civinlik aldım takacağım inşallah birdaha olmaz kolu hâla çok şiş
Elifiim Gitme imkanın varsa büyük şehire götür şurup veriyorlar sineğin ısırığını gördüğün an içiriyon sönüyor hemen
Elisssk Elifiim yaa öyle mii bunu bilmiyordum Akşam bi acile götürmeyi düşünüyorum onlarda anlar inşallah
Elifiim Elisssk geçmiş olsun korkma bişe olmaz bazı çocuklarda oluyor işte bu alerji seninki biraz daha iyi benimkini görsen yanık gibi oluyor foto yüklemeyi bilmiyorum bilsem atardım
Merve Elisssk çok geçmiş olsun. Kızımın sivrisinek alerjisi var ama böyle su kabarcıkları olmuyor. Sert kabarcık oluyor ve enfekte yüzey. Sizin bebeğinizin farklı bir şey gibi geldi bana 🥺