Eliz13 Arkadaşlar mastit oldum o sürede çok emzirip sağdım tek göğüs ucum yara oldu emzirdikten sonra çok sızlıyo gümüş kapak koyuyorum 1 hafts oldu hala geçmedi bi öneriniz varmi
Gizemgt59 Hülya Kayhan MAS-MIX diye bir karışık yağ var eczaneden almıştım ben de inanın en en iyi o geldi her emzirmeden sonra sürdüm. Bir sorun isterseniz
Damlasu23 Eliz13 benim iyileşti ama ucu yarık kakldı kızım yeni doğunca emince yara yarılmıştı acısı felan geçiyo