Merhaba kızlar günaydın kızım 2 ay 24 günlük öksürük hırıltı burun tıkanıklığı şikayetiyle hastaneye gittik beonşiolit başlangıcı dedi yatırdı bizi 3 Aydan küçük diye dün yattık dünden beri buhar tedavileri oldu hala da devam ediyor hırıltı falan gitti şükür ama öksürük devam ediyor kanları temiz çıktı var mı başına gelen bir çocuğum daha var evde ağlıyormuş çok üzülüyorum birde kabızlık sorunumuz var 5 günden önce lağmansız yapamıyor kakasını çok ıkınıyor bu sefer tuvalaetini yapamayınca çok kusuyor Allahım ne zormuş iki çocuk annesi olmak biri evde ağlıyor biri yanımda hasta çok üzgünüm lütfen tecrübelerinizi paylaşır mısınız