Kızlar bebeğim 6 aylık emzirirkende kabız oluyordu ama bu kadar değil ek gıdaya geçtiğimizden beri genelde kabız doktor fitil verdi ama koyduğun gibi geri çıkarıyor. Afedersiniz kakası taş gibi yapamıyor yavrum 😞 kesin çözümleriniz var mı doktora götürdün ama yine bir fayda görmedim