Gerçekten çok yoruldum ağlamak istiyorum bebeğim 8 aylık yaklaşık 4 haftadır geceleri 5 6 kere sabaha kadar ağlayarak uyanıyor gözü kapalı ama uyutuyorum en ufak sese geri uyanıyor çocuğa yeter artık bıktım uyu gibi kelimeler kullanmaya başladım çok kötüyüm neden düzelmiyor uykuları bu çocuğun 😭😭😭