Kızlar sezeryan doğumda da normal doğumda da vücut kendini 1 yılda topluyor, anne oluyoruz iki doğum şekilde de en iyi an güzel anne sizsiniz bunu ayrıştırmayın. Velhasıl diyeceğim şu ki 1 yıldan sonra ne ağrı ne sızı ne göbek ne kilo bişeyiniz kalmıyor. Sadece sabredin yürüyüş yapın su için herşey yoluna giriyor 16 aylık anne olarak söylüyorum size bunu.. Ne zaman kızım 1 yaşına girdi bendeki kilolar her hafta 1 er 2 şer gitti doğum yaptığımda 62 kg idim şuan 50 kg oldum. Emzirirken 68 lere kadar da çıktığımı hatırlıyorum. Anneyiz elbette bazı şeylerden ödün vericez ✌🏻