B3238 İlk geceyi bir şekilde atlattık, peki ogle uykusunu nasil yaptıracağım emzirmeden? Tüm önerilere açığım, şimdiden ogle uykusunu düşünüyorum.. :(
1balkizannesi B3238 Bende bıraktırdım 😂😂20 ay 24 günlükken şu anda 21 ay 15 günlük ve uykuyu da bıraktık akşam 9da yatıyor sabah 9 civarı kalkıyor 😆 böylesi çok daha iyi oldu uyumuyor diye eziyet edemem valla.
B3238 1balkizannesi ay gercekten mi, bizimki de 19 ay 20 günlük. Geceleri nasil uykuya geçiriyorsunuz? Ben dün hep kucagimda gezdirdim. 2 kere uyandi onlarda da kucağımda gezdirdim. 🥺
1balkizannesi B3238 kendisi uyuyor benimki akşama kadar uyumayınca çok uykusu geliyor bazanın üzerine beraber yatıyoruz O uyuyor. 🤗
B3238 1balkizannesi ne güzel. Benim ki tam meme bağımlısıydı, dün geceyi bi şekilde atlattık. Ama bugün 5.15te güne başladı bakalim ogle uykusunu nasil yapicaz🥺
1balkizannesi B3238 Ben mastit olmadım bıraktırmaya karar verdiğimde hiçbir şekilde çocuğa vermedim 1 gün fena değildi Çok sıkışmadı göğsüm 2 gün çok doldu aşırı doldu yani çok rahatsız etti Ben de full sağdım daha sonra hiç sağmadım bir sıkıntı olmadı öylece çekildi hemen çekilmiyor ama biraz zaman alıyor.
Egemeninannesii 1balkizannesi ben de memeden kesitm göğüslerim şilti birşey kullandınız mı asma yaprağı lahana diyenler var?
1balkizannesi Egemeninannesii yok kullanmadım 2 gün çok şişti benim bir kere sagdım bir daha o şekilde şişmedi