Sevilay37 5 aylık pglum var gece ince penye tulum giydirip üstüne ince battaniye örtuyorum ev 24 derece. Ama sabah kalktım bağrı soğuktu. Ellerini battaniye üstüne çıkarıp uyuyir bağrı soğuk kalıyor ne yapayım nasil giydireyum bilemiyorum
Aysegul93 Sevilay37 ev 26 derecedeydi zibinla yatırdım ince bir örtü attım ustunede sadece bacaklarına
tuzludakota Sevilay37 ince uzun kollu pijama giydiriyorum tişört giydirdiğim de kolları soğuktu uzun kolluya geçtim ama üzerini örtmüyorum zaten kendisi de açıyor ev 25 26 27 derece sabah uyandığında tişört şorta geçiyoruz 3 aylık bu arada
Esra26 Sevilay37 uyku tulumu giydiriyorum ben, kızım üstünü örtmeyen bir bebek. Sürekli açıyordu, kışın içine ince pijama üstüne 1.5 tog uyku tulumu giydirdim. Artık içine sadece zıbın giydirip uyku tulumu giydiriyorum yine.
Mucizem-Sare54 Sevilay37 üstü açık uyuyo kızım ne kadar kalkıp ortsemde o yüzden hala uzun kollu pijama ve çorap giydiriyorum 14 aylık çok küçük benim için anca çok sicaklarin gelmesi lazım sort kisakol yatırmam için ve evimiz serin bizim aksamlari dahada soguk
SeyitBilalmom Şort ve kısa kollu tişört üzerine de müslin örtü ama sabah bir bakıyorum bunalıp örtüyü atıyor
Sevilay37 Esra26 yine 1.5 tog mu giydiriyrosunuz link atmanız mümkün ju acaba kollu uyku tulumu arıyorum bende
Esra26 Sevilay37 evet yine uyku tulumu ama bu sefer içine pijama giydirmiyorum☺️ E bebekten almıştım, link paylaşmayı deniyorum ama yapamadım. E bebeğin klasik uyku tulumlarından ya ☺️
SeyitBilalmom Sevilay37 valla üzeri kapalı çok sık uyanıyor ama böyle giyince uyku kalitesi iyi her bebek farklıdır benim evim de sıcak