Başlığı görünce yazayım dedim hemen , bebeğim doğdugundan beri en büyük sorunumuz buydu aşırı genzine kaçırıyordu , göğsümü makaslayarak emzirmem gerektiğini ve geri doğru yaslanarak emzirmem gerektiğini söylediler ilk zamanlar süt tazyikli gelince de çocuk da hızlı çektikce böyle oluyormuş bebeğim şimdi 3 aylık artık çok nadir yapıyor eskiden aralıksız her zaman boğulur gibi olurdu, her şeyi denedim yine de aynı şeyle karşılaştım öğrendim ki en önemli çözüm zaman🙏🏻 Zamanla bebek çekmeyi öğreniyor bizim göğsümüz de ona göre süt üretmeyi , endişelenmeyin geçecek😍🙏🏻