Pol34 bizim sokakta da var tavuk, horoz besleyen. Bahçede köpekleri de var ayrıca. Yabancılara çok havlıyor gece gündüz. Dediğiniz gibi horozlar bayağı ötüyor, şu an hala ötüyorlar mesela😅Ben pek rahatsız olmuyorum, kızım da uyanmıyor alıştı muhtemelen bu sese.🙃
Zabıta bu konu hakkında bir şey yapar mı emin değilim.