Deletedmom0099 Cansuhrn yani 1-2 tane olsa göz ardı ediyorlar ama bazılarını komut alarak yapması gerektiği için kaldı demesi normal geldi bana. kaç aylık bebeğiniz? neyden şüphelenerek gittiniz?
deniiiza Cansuhrn bu test ne testi her bebeğe mi yapılıyor acaba. Benim oğlum 5 aylık doktorumuz bahsetmedi
Cansuhrn HilallC kupu elden ele gecirmedi mesela bardaga kupu koymadi cocugun test sonucunu anormal yazmis ne demek istemis korktum ya
MSamet HilallC benim oğlum da 17 aylık yürümüyor henüz tutunarak kalkiyir sıralıyor yürü yürü dediğimde bir kaç adım atıp kucağıma atıyor kendini yada yere atıyor korkuyir gibi yürümek istemiyor nöroloji ye gittik ön muayenesini yaptı iyi dedi gelişimsel tanıya gönderdi orda oğlum huysuzlandi öncesinde içeri girmeden içerde biraz ismine bakmadi göz temasi kurmadi dedi aklımı katistirdi haftaya yine gel dedi yarın gitcem ins bsey yoktur Allah’ın izniyle oğlum evde de bazen bakar bazen bakmaz göz teması da aynı şekil sürekli kurmaz
gokceyasss Cansuhrn yok normal olan evde yaptığını orada yapmaması. Ama sonuca baktım tam sayfa atabilir misiniz
Deletedmom0099 Cansuhrn 18 aya kadar yürümemesi gayet normal, siz garip bir hareket falan görmüyorsanız şüphe edicek bir şey yok. benim kızımda girdi bu teste, evde ismine bakmazdı orada baktı doktor geçti dedi ama yanıldı mesela sizin izleniminiz önemli
Cansuhrn Deletedmom0099 bende sadece yurumedi diye gitirmistim baska sorunumuz yok cok sukur de 3 ay sonra tekrar gelin dedi suan tutunarak kalkio zaten yurur yakindada saglikli masallah bi farklilik yok surekli beraberiz
MSamet Deletedmom0099 benim oğlum da 17 aylık yürümüyor henüz tutunarak kalkiyir sıralıyor yürü yürü dediğimde bir kaç adım atıp kucağıma atıyor kendini yada yere atıyor korkuyir gibi yürümek istemiyor nöroloji ye gittik ön muayenesini yaptı iyi dedi gelişimsel tanıya gönderdi orda oğlum huysuzlandi öncesinde içeri girmeden içerde biraz ismine bakmadi göz temasi kurmadi dedi aklımı katistirdi haftaya yine gel dedi yarın gitcem ins bsey yoktur Allah’ın izniyle oğlum evde de bazen bakar bazen bakmaz göz teması da aynı şekil sürekli kurmaz
MSamet Cansuhrn benim oğlum da 17 aylık yürümüyor henüz tutunarak kalkiyir sıralıyor yürü yürü dediğimde bir kaç adım atıp kucağıma atıyor kendini yada yere atıyor korkuyir gibi yürümek istemiyor nöroloji ye gittik ön muayenesini yaptı iyi dedi gelişimsel tanıya gönderdi orda oğlum huysuzlandi öncesinde içeri girmeden içerde biraz ismine bakmadi göz temasi kurmadi dedi aklımı katistirdi haftaya yine gel dedi yarın gitcem ins bsey yoktur Allah’ın izniyle oğlum evde de bazen bakar bazen bakmaz göz teması da aynı şekil sürekli kurmaz
gokceyasss Cansuhrn tamam çocuğunuza çeşitli alanlarda değerlendirme yapılmış geçti kaldı diye de yanına not düşülmüş başka bi sey dediler mi
Cansuhrn gokceyasss baska bisey demediler evde boyle degil dedim herseyi yapio dedim 3 ay sonea tekrar cagirdi