Aylinoz7 çok gemiş olsun öncelikle. lütfen ihmal etmeyin DİŞ ATEŞ YAPMAZ! Yapsada en fazla 37,5 olur
3 gündür hastaneye gidip geliyoruz ateşten dolayı ve hastaneler çocuk yada bebek kaynıyor . Kaç gündür gidiyoruz sabah akşam ve ne kanında ne görünürde bişey bulamadılar , covid ve donuz gribi testi bile yaptırdık ama negatifleri . Bugün inatçı ateşi yine vardı ve boğazına baktığımızda iltihap gördük sanırım yeni iltihaplanmıştı ve hemen hastaneye gittik antibiyotik verdi tabiki şimdi kullanmaya başladım. Bizim maalesef havale geçmişimiz olduğundan dolayı ateşten çok korkuyorum lütfen aksatmayın ve ateşi devam ederse direk doktora götürün.