Evet o delirme döneminden bende çok geçtim krizler gecirdim oturup cocuk gibi agladigim bile oldu 4. Aydan sonra basladi kizim suan 9. Ayda inanirmisin 2 3 gundur gece 12 de yatip 2 saatte bir emmek icin kalkip geri yatiyor buna şükrediyorum cunku normalde sabah 5 ila 6 da yatiyor ben de zombi gibi geziyordum bir süre konuşamadım bile enerjim kalmamıştı çok zor ya Allah yardimcin olsun