Arenkartal inanın benim bebeğimde yetişkin bir birey gibi çıkarıyordu. Tamam diyordum yatırıyordum çıktı gazı diye biraz bekleyip. Aradan yarım saat geçiyordu ağlayarak uyanıyordu. kaldırıp sırtını sıvazlayınca tekrar geliyordu 😅 eğer mamayı yerken bekleyerek yiyorsa aralarda muhakkak gaz çıkarın. Mesela 60 cc içiyorsa 30 cc verin gazını çıkarın sonra kalan 30 u verin. Ve kullandığınız mamada gaz yapıyor olabilir. Her bebek farklı tabi ama ben hipp organic combiotic ile başlamıştım. Çok iyi geliyordu başta anne sütüyle devam ettiğim için fark etmedim ya da. Sonrasında aşırı gaz yapmaya başladı ve hem beslenmesi azaldı hem de gazdan kıvranıyordu yavrum. Sma comfort kullanıyorum şimdi ve Allaha şükürler olsun çok rahat çıkarıyor. Gaz damlamı ve probiyotik bağırsak düzenleyici damlamı da değiştirdim. Maflor plus yenidoğan probiyotik damla ve nurse harveys gaz damlası kullanıyorum. Gazlı bebek çok zor hele bir de kolikse 😬 ama geçecek bu günlerde. Az ssabretmemiz lazım :) Allah yardımcımız olsun hem bizim hem bebeklerimizin