İyi geceleri selamlarım anneler.oglum 2bucuk yaşına gelcek konuşmaları var ama cümlesi yok kısa ksa oluyor hani 3yasuna kadar bı çocuk anne git süt ver parka gidelim gibi konuşması gerekir dye duydum bilgi de aldım ama her çocuk aynı değildir eminim szde kaç ayında konuştu çocuğunuz ve dil gelişimi için TV dan çok uzak tutamadım aciyorum evde istiyor onun dışında nelerle ilerletirim? Kelime sebze meyve kitabımız var gösteriyor çilek Ayana araba gibi demeleri ki dil tam dönmüyor yavrum tek korkum 3 yaşına kadar ilerlemez ise sorun cikar dye kız çocukları daha atık pil oluyor.cok yerinde durmayan oğlum olduğu için bebek konuşması gibi ses tonu tam böyle konuşmuyor oğlumla sağlıklı daha güvenli nasıl iletişim kurarım bilen öneren varsa yazabilir mi🍀sevinirim 💫 umarım anlaşılır açık olmuşum dur😊😊27.5ay dayız.