Merhaba
Dört gün önce il dışına çıktık eşimle iki buçuk ay oldu doğum yapalı sanki bacaklarım pişik olmuş gibi sizlamaya baslaid kızardı sonra her gün arttı bu durum vajina içine kadar ilerledi kızarık aşırı hemde ve deli gibi bir kaşıntı var mantar aklıma geldi ama daha önce yasamaidm kadın doğum doktoruma sordum hemen anlattım mantar dedi fitil ve iki tane krem verdi ilaç emzirdigim için vermedi ama deliriyorum acidan bugün akşam başladım daha krem ve fitile yaşayan var mı geçer mi gerçekten çok kötü durumdayım çünkü ve beraberinde vajinada koku olmaya başladı zaten mantarda olurmuş sanki derim yanmış gibi duruyor çok moralim bozuk tatilden birşey anlamıyorum