23 aylik kizim dogdu dogali herseyini gec yapti.Sonradan işin içine tv karışınca dahada gecikti herşey.Uzun zamandir tv’yi cikardik hayatimizdan.Duzelmeler hemen oldu.Ismine tepkisi artti.Goz temasi eskiye gore cok iyi.Surekli gozlerime bakmasada eskiye nazaran daha iyi bakiyor.Aramizdaki iletisim guclendi.2 kelimesi var ama zamanla oda olacak insallah.Istedigi seyi gosteriyor.Beni anliyor.Cok guzel puzzle bul taklari falan yaoiyor.Kendine kendine oynamaya basladi.Hayali oyunlar kuruyor.Evcilik oynamaya basladi.Ve bugun ilk defa yere düştukten sonra onu opmemi istedi.2 gundur sarki esliginde vucusunun bolumlerini gosteriyor😍Su an tek sikintimiz hiperqktif aşiri hareketli olmasi bu nor.al mi sizce?Ben cabaladigim ve sabirli bi anne oldugum surece kizim daha da iyi olucak insallah.Bide parmak ucunda yurume sornumuz var.Disari cikicwgimiz zaman kapiyi gisteriyor veya benim aykkabi kiyafetlerimi falan getiriyir bana.Yeter ki isteyelim herseyi basaritiz insallah.