Merhab anneler bebegim 7 ay 11 günlük bugun hasta oldugu için dpktora götürmüştüm saolsun doktorumuz çok inceler yeni keşfettim bu doktoru ve oglumum pipisindee darlık oldugunu söyledi bian önce sünnet yaptırmamız gerektigini dedi dogdugunda böyle bişeyden şüphelenmiştik ama gittigimi bi baika doktor önemsemeyip ilgilenmemişti çişini yaparken aglıyo şikayetiyle gittigimizde sonrasında rahat çişini yaptıgını gördügümde üstüne düşmemiltim keşke düşseymişim buzamana kalmazdı oglum en azından bana güzel bi doktor önerebilirmisin balçovada oturuyorum dalında iyi bi doktor arıyorum sünnet için 😊😊😊