Uykusuzhayat Kızlar bebeğim 6 günlük yüzünde pembe lekeler var onlar gider mi yoksa kalıcı mı olur ilk etapta lekeli olup sonradan geçenler oldumu merak ediyorum
Yagmuurr Uykusuzhayat Oğlumun gözünün üstünde baya büyük pembe lekesi vardı 3 4 aylık olduktan sonra geçti
Deletedmom3544 Uykusuzhayat canım o pek leke değil benim kızımın alnından sol gözüne kadar inen kırmızı leke vardı .onlar yeni doğduğu için daha .ilerde geciyo
Aysegulkrsd Uykusuzhayat benımde var 6 aylık bebegım doktor 6 ayla 1 sene içinde gecer dedı ama bılmıyorum melek öpücüğü mü neymiş adı😃 heem burnunda hem gözünde var boswer takma kafana gecmezse de teklonojı ılerledı
Merveada21 Uykusuzhayat üzülecek korkulacak bişi değil benim evladimda var vallaha biz onu bile ayrı seviyoruz sempatik duruyor 😅 ilerde kendi rahatszi olurmi bilmem ama benim gözümde çok tatlı💕
Uykusuzhayat Aysegulkrsd tabi ilerde çözümü olur ama o yaşa kadarda baktıkça üzülebilir inşallah geçerler
Aysegulkrsd Uykusuzhayat üzülmez siz kendınızı strese sokmayın durumu düzgünce anlatırız benım düşüncem o ama ben sürekli of leke var dersem onun kötü bişi oldgnu düşünür sizde böle yapın içinizi ferah tutun🙏
Merveada21 Uykusuzhayat benim oğlumun sol.gozunun altindan dudak üstüne kadar gülü vardı doktor bazısi doğumdan sonra bı kaç güne geçer bazen de aylar ilerledikce geçer demişti 7. Aya girdim hala var ama çok alıştık onu bile ayrı seviyoruz 💕😍
annediyebiri Uykusuzhayat geçer inşallah kızım takmaya başladı soruyor artık tekrar doktora götüreceğim