Kuzeymiram Kizlar bugun yogurt yaptim insallah tutmustur yarin bakicam , tutmadigini nasil anlarim illa tas gibimi olmasi lazim
findiginannesi_ Kuzeymiram Canım cıvıksa tutmamıştır .ama kaşığı daldırıp sert bir yoğurt çıkarsa tutmuştur
Blackmom Kuzeymiram ortalama bir yoğurt 6-7 saatte mayalanır. bakarsın sallanmıyorsa cıvıklık yoksa alıp buzdolabına koyarsın birazda o şekilde 1 gün bekletip tüketebilirsniz.. Cıvıklık var ise tutmamış ise fırını ısıtıp yoğurdu içine koyun sıcaklığı geçene kadar içinde kalsın sonra tekrar sarıp bekletin birkaç saat tutar yine
neslicanben Kuzeymiram en gazla 6 saat bekletin dışarıda. Sonra dolaba koyun kapağını açık bırakarak 1 gün de öyle beklesin o zaman kalıp gibi oluyor. Dışarda çok bekletirseniz ekşir yoğurt
Kuzeymiram findiginannesi_ 8 saattir dezgahta duruyor bi baktim ama katilasmamis yarin katilasirmi acaba
1BebekAnnesiii Kapağı açık vaziyette dolaba koy ben önce fırında 6/8 saat bekletiyorum sonra buzdolabına ağzı açık bir gece dinlendiriyorum taş gibi oluyor
Kuzeymiram 1BebekAnnesiii firinionceden 50 c isitiyorsun sonra kapatip yogurlari agzi kapali ortulu koyuyorsu. Demi youtubeden oyle izlemistim dun
Munisee BuzluKahve bende standart 6 7 saat bekletip dolaba kaldiriyrm ama kapagini hep kapali tutuyrm .acik olunca dolabin kokusu sinmezmi yogurda merak ettim .hic denemedm 5 dk oncr yogurt mayaladm yarin sabah denicem 1 siseyi agzi acik koyucm bakalm
Solin160616 Süt katılaşmışsa tutmuştur demek bende sürekli yapıyorum bebeğime ama her zaman aynı yöntemle yapmama rağmen Yoğurdum bazen katı bazende hafif sıvı oluyor.
Kuzeymiram neslicanben tamam koydum cnm cok saol , kapaklarinida ustllerine ters sekilde koydum koku sinmesin diye olurmu
1BebekAnnesiii Kuzeymiram önce sütü kısık ateşte güzelce kaynatıyorum ara ara da karıştırıyorum havası çıksın diye. Bu arada fırını 150 derecede 10 dk ısıtıyorum. Sonra mayalayıp fırına koyuyorum 6/8 saat fırında kalıyo sonra çıkarıp ağzı açık şekilde bi o kadar da buzdolabında bekletiyorum. Mayalarken mutlaka yoğurta çay kaşığı ucuyla karbonat koyuyorum onunda sert olmasında etkisi oluyo 🤗