13 aylık oğlum henüz yürümüyor emekliyor ayağa kalkıyor vs ona çok takılmak istemiyorum zamanı gelince yürücek şu an çabalıyoruz ama yürütünce hala parmak ucunda gidiyor yani tam basmıyor neden olabilir genetik mi acaba küçüklüğümde öyleymişim bende yani bilmiyorum bebeği böyle olan anneler yazabilir mi?