marimon Merhaba anneler kızım 23 aylık haziran 19’da 2 yaş olacak inşallah fakat akranlarına göre boyu kısa gibi geliyor ve rahatsız oluyorum sağlık ocağı ölçtü 84 cm dedi ama bir yorum yapmadı..
Deletedmom62626 marimon benim kızda 2 yaşında 84 cm 9 kilo sınırın altında dedi çocuk doktoruna götür dedi. Genetik te olabilir dedi. Çünkü bende hep zayiftim hiç kilolu olmadım. Hâlâ da öyleyim bizde gideceğiz
Ummuscetinkaya marimon çocuğun gelişimi boydan anlaşılır genel bir doktor kontrolüne götür doktor gerek görürse genetiğe gönderir
marimon Hypatia1 haklısınız anne baba olarak bizlerde çok uzun değiliz ama sebzesini balığını yumurtasını yiyen bir çocuk bu yüzden biraz endişe ettim. Bir de ilk çocuk. Bir de kızımı gören boyunu soruyor sanki ima eder gibi
Hypatia1 Babyluna valla çok ilginçler bunlar aynı eğitimi almıyorlar mı ? Biri ölçüt diyor diğeri değil. Kime inanıcaz