Arkadaslar kizim 1 yas 3 aylik gecen ay adetim on gun gecikti ama oldgunda da fena kanamam oldu bu ay yine gecikti birbbucuk ay olacak hala kanamam olmadi akintim var kanama yok korkuyorum acaba hamile miyim diye korunuyoruz ama bilemiyorum allahin isi ara ara kasiklarimda sanci oluyor ama ne gelen var ne giden bebek icin kendimi hazir hissetmiyorum kizimi eylulde anneme ise birakip yeni sezon icin ise baslamayi dusunuyorum suriyeliler gibi olmak istemiyorum isimi cok ozledim bunaldim var mi benim durumu mu yasayan korkuyorum cunku