Merhabalar, Sağlık Bakanlığında görev yapıyorum, ücretsiz izne ayrıldım 2 yıl. Bu süre zarfında mesleğimle ilgili iki açıköğretim bölümü okumaya başladım. Bebeğim 4,5 aylık ve final haftasındayım. Biliyorum benim gibi birçok anne var, tavsiyelerinize ihtiyacım var. Nasıl ders çalışıyorsunuz? Ne zaman vakit ayırıyorsunuz. Açıkçası çok zorlanıyorum. Yemek, ev işi, çocuk vs derken çok az vakit ayırıyorum.