Yamuna korsesini bekarken almıştım düğün hazırlığı için , aradan 5 sene geçti üstüne 2 yaşında kızımda var , bekarkenki kiloma 5 kilo kaldı ama göbek sarkıklığım var( hamilelikte 30 kilo aldım ) . Ne yaptıysam geçmedi . Acaba bu korseyi geri taksam faydasını görür müyüm . Aranızda kullanan var mı ? Birde bu yamuna markanın performans termal taytı varmış. Ondan almayı düşünüyorum . Bu yaz sıcağında faydası olur mu ki ?