Bende kisin grip olmustum. Caresi yaniniza anne, kayinvalide birini cagiracaksiniz. Biraz yuku devralicak. Siz yatip kismende olsa dinleneceksiniz. Emziriyorsaniz maske onemli. Eller surekli yikanmali. Ve kullanabilecek tek ilac parol. Ve abartmayacak sekilde ihlamur. Malesef ben bu sekilde 4 gunde atlatabildim. Benim normalde hastaligim cok agir gecer.