Mucizegebelik Yenidoğan bebekler ilk 3 ay kendilerini güvende hissetmek için sürekli anne ile temas halinde olmak isterlermis kendilerini hala anne karnında hissettikleri için . Aynı seuleri bende yaşıyorum çok bunalmistim sürekli emziriyorum uyurken bile memede uyuyor sonradan bsktimki bu zamnalr bir daha gelmeyecek kucağımda uyumak istiyorsa uyusun memede durmak istiyorsa dursun dedik ilk üç ay akışkanlık yapmiyormjs bebek kendini güvende hissetmek istiyormuş 3 ay sonra düzene girermis bende anın tadını çıkarmaya çalışıyorum tamamen uykuya dalıp uyuduğu zamanlar işlerimi hallediyorum onun haricinde bebeğim nasil istiyorsa öyle yaklaşıyorum