Nurhan88 Kızlar yaklaşık 8 saattir karnım taş gibi bebek bir yere toplanmış duruyor normalde balık gibi kayardı sürekli aşırı rahatsız oluyorum arada sadece ufak tekmelerini hissediyorum ama yeri asla değişmiyor arada kasılma oluyor neden olmuştur normal mi başına gelen varmı
Sinemisssss Nurhan88 o haftalarda 8 saat hareketsizlik hiç yaşamadım ama yerinde olsam hemen bir acil yapardım
Mutluefe Nurhan88 bir doktora gidip baktırsanız mı acaba benimde olurdu ama öyle 5 10 dk falan ittirirdi kendini karnım taş gibi olurdu sonra uyuyunca falan değişir eski haline dönerdi
Ikrazumra19 Nurhan88 ustte kalsin ama bi acile gidip baktirin uzun bi sure 8 saat karin sertliği icin
Nurhan88 Sinemisssss Mutluefe Ikrazumra19 Miine 2 hafta önce gittim en son gelişimi 3 hafta geriden geliyor dedi kilosu çok düşüktü bu 3. Hamileliğim ve doğumlarım sezaryen böyle birşey hiç yaşamadım bebek kanala mı girdi acaba diye korku sardı içimi hafif tekmeleri var ama asla yerini değiştirmiyor karnım taş gibi belime kasığıma ağrı giriyor arada 2 gün sonra tekrar kontrolüm var olmazsa bir acile gideyim
Miine Geçmiş.olsun o haftalarda bnm 5 dk 10 dk olurdu , 8 saat çok uzun süre haftanizda var lütfen doktora gidin acilen , 32 den sonra sürekli her hafta kontrole gitmeniz gerekir
Bebegimm1 Nurhan88 doktora gidip nst ye girseniz daha iyi olur kasilma sertlesme sancinz oldugu anlamina gelir dogum yapali oldu baya ama benm bebegim ne zman sertlesse nst de sancim cikardi 8 saat cokca uzun sure acile gitmeniz daha iyi olur
Nurhan88 Bebegimm1 Belinsu Busra2013 arada tekme atıyor zaten hafif bir şekilde sadece aşırı sert yer hiç değiştirmiyor sabit bir şekilde duruyor belime kaşığıma ağrı girmeye başladı iyice
Belinsu Nurhan88 canım karın sertleşmesi o dönemler de normal biraz yürüyüş yap ve sol tarafına yat . Bebişin belki uyuyordur benim de arada oluyordu öyle . Ama içinin rahat etmesi için doktoruna danış . Sağlıkla kucağına al inşallah 🙏🙏
Busra2013 Nurhan88 yanı sertlesme normal ama 8 saat hareketsız kalması kırkutmak ıstemem ama bence bı acıle gıt