https://www.hizliresim.com/2ygeeiz
Kızlar bu ayakkabı sizce yandan çok büyük kaba duruyor mu? 37 numara aldım kibar ve küçük durmuyor diye kafama taktım sizce öyle mi 36 numara hiç giymedım genelde bütün ayakkabılarım 37 dir 36 denedim ayak parmaklarım nerdeyse dışarı çıkacaktı bide ince çorapla denedim. Bu aldigimda tam ayagıma ama giyince hafif ayağımdan çıkar gibi oluyor bu normal mı daha yeni olduğundan ayağım alışmadıgından mı acaba hiç giymedım daha yada kafama çok taktım ondan mı sizce büyük mu duruyor bu ayakkabının kalıpları mı böyle?