Sana simdiden geçmiş olsun benim kizimda 4. Aydan sonra uyku duzeni bozuldu resmen zombi gibi geziyordum evin icinde o kadar zor ki malesef atlatamadik 9. Aya girdi daha 2 3 gundur gece 12 de yatmaya basladi buna şukrediyorum çunkü normalde sabah 5 ila 6 da yatiyordu yeri geldi beraber agladik yeri geldi gulduk yeri geldi krizler gecirdim cunku insan uykusuz olunca cok asabi oluyor nerdeyse hic uyumadan ayaktaydim surekli 3 saat uyusam ona şükrediyordum yatiyordu 15 20 dk sonra uyaniyordu hep benimde surekli uykum bolundugu icin uyumakdan vaz geciyordum çok zor anneme yakin olsaydim keske ama malesef degilim