Deletedmom738372 2 aylık bebeğimde egzama var doktorum bunu önerdi sizler kullandınız mı memnun olan var mı 🙏♥️
aslansmomm Deletedmom738372 bizimde iki kaş arasında olmuştu coresatin’in pembe olanı kortizonsuzunu kullanmıştık doktor önerisiyle, bunu ilk kez duydum üstte kalsın