Kahramanlar0 bence doktora götürmelisin. benim oğlum hiç çevirmezdi başını sola fakat ağlama falan yoktu. doktora söylemiştim oda sol tarafına oyuncak koy, sen sol tarafına otur seslen ona veya cam tarafı bebeğin soluna denk gelsin ki hep sola çevirsin baksın dediydi. sol göğsümü bile emmek istemiyordu. bunları hep uyguladım ve bebeğim sola da bakmaya başladı fakat sağ taraf hala favorisi. şuan 6 aylık oldu🙂 senin anlattıklarına göre sanki sol tarafa çevirince ağrısı var bebeğin, o yüzden bir doktora göstermekte yarar var