Msrygz Valla ilk aylarda süt olsun diye bol bol yedim, hamile iken almadığım kiloyu emzirirken aldım. Şimdi şeker tüketimini kontrol altında tutmaya çalışıyorum. Beyaz ekmek yemiyorum.Bol sebze tüketiyorum. Salata olarak veya zeytinyağında sote. Protein de almaya çalışıyorum. Ara öğünde hurma veya kuru incirle ceviz yiyorum. Bir kilo verdim henüz. İki haftadır bu şekilde gidiyor. Bebeğim sadece anne sütü alıyor. Sütüm azalmadı.