Selinuz Selam kızlar Çanakkale’ye tayinimiz çıktı merkez de oturup kiralık ev gören duyan var mı dönüş yapan olursa sevinirim ☺️☺️
Selinuz TheBaby teşekkür ederiz 🙈 ama ev yok doğru dürüst fiyatlar pahalı Allah kolaylık versin herkese