Alparslanmomss Kızlar merhaba bebeğim 5 aylık diğer ay ek gıdaya geçeceğiz kullanıpta memnun kalan annelere sesleniyorum hangi marka kullanıyorsunuz memnun musunuz sizce nasıl birşey almalıyım ?
Enesra Alparslanmomss e bebek marka ıkea muadili kullanıyorum memnunum şimdilik 6 aylık kızım çok durmuyor ama mama sandalyesni görünce mutlu oluyor
Gokcennderenn Alparslanmomss Chicco kullanıyorum çok memnunum yatış pozisyonu da alıyor oturma eğme vs ve bişey dökülse yıkana biliyor ayak desteği var ayakları sallanmasin diye
Miyonunannesi İkeanın kulllanıyorum ondan önce farklı kullandım ama ıkeadan cok cok memnun kaldım gittigim yere kolay gotürüyorum piknige gitse bile yanımda tasıyorum
Nilunas Alparslanmomss şokta denk geldi 150 tl ye olmasa iyisini alırız dedik hala kullanıyoruz güzel çıktı valla 😂🤗
Rainnnn Alparslanmomss prego aşırı memnunum bacak arası koruması olduğu için bayık oturmuyor . Fiyatı 800 tl
Delice_zeytinn İkea antilop aşırı hafif portatif yer kaplamıyor temizliği kolay . Aşırı araştırdım ve aklımda bile yokken ikea aldım iyi ki diyorum suan