Kızlar şu 2 gündür memeyi reddediyor , ayakta hoplatarak emziriyorum kollarım omuzlarım koptu artık dayanamadım en son sütümü sağıp verdim. Niye böyle yapıyor bu çocuk meme reddine nasıl bir öneriniz var. Ne olduysa şu 2 gündür yapıyor. Hali keyfi yerinde. Hep gülüyor . Öyle ağlaması, huzursuzluğu yok . Ama eminim doymuyor çünkü bezleri çok hafif önceden ağır olurdu artık günde 2-3 beze düştük 🤦🏻♀️