Kızlar bu zamana kadar hep saçımı uzun kullandım yılda bi kere falan uçlarından aldırıyordum ama çocukla saçımla uğraşamıyorum çokta dökülüyor o yüzden sürekli toplu. Banyoda o kadar uğraşıyorum ki yıka kurut düzelt 1 saat gidiyor resmen kestirmek istiyorum ama pişman olurum diye çok korkuyorum sizce napsam 😭